Referenties
Algemene Rekenkamer (2016). Aanpak van laaggeletterdheid.
Baay, P., Buisman, M. en Houtkoop, W. (2015). Laaggeletterden: achterblijvers in de digitale wereld?
Buisman, M., Allen, J., Fouarge, D., Houtkoop, W. en Velden, R. van der. (2013). PIAAC 2012: de belangrijkste resultaten.
CBS (2021). Pilot Monitor Laaggeletterdheid 2021.
Christoffels, I., Bay, P., Bijlsma, I., en Levels, M (2016). Over de relatie tussen laaggeletterdheid en armoede. Expertisecentrum Beroepsonderwijs.
Davis, T. C., Wolf, M. S., Bass, P. F., 3rd, Thompson, J. A., Tilson, H. H., Neuberger, M., en Parker, R. M. (2006). Literacy and misunderstanding prescription drug labels. Annals of internal medicine, 145(12), 887–894.
Heide, I. van der, en Rademakers, J. (2015). Laaggeletterdheid en Gezondheid: Stand van zaken.
Engelshoven, I. van., de Jong, J., Knops, R en Ark, T. van. (2019). Kamerbrief over Vervolgaanpak laaggeletterdheid 2020-2024.
Kripalani, S., Henderson, L. E., Chiu, E. Y., Robertson, R., Kolm, P., en Jacobson, T. A. (2006). Predictors of medication self-management skill in a low-literacy population. Journal of general internal medicine, 21(8), 852–856.
PWC (2018). Maatschappelijke kosten laaggeletterdheid.
VVD, D66, CDA en ChristenUnie. Omzien naar elkaar, vooruitkijken naar de toekomst, Coalitieakkoord 2021 – 2025.